0

Mijn winkelwagen

Uw winkelwagentje is leeg.


Bij You Mobile streven wij ernaar om onze klanten hoogwaardige refurbished mobiele apparaten en accessoires te bieden. We begrijpen echter dat er momenten kunnen zijn waarop je een aankoop wilt retourneren of ruilen. Hieronder vind je ons retourbeleid om je te begeleiden bij dit proces.

 

 Retourneren en Ruilen

  • Terugbetalingen: u kunt een artikel retourneren voor een volledige terugbetaling binnen 14 dagen na de aankoopdatum, op voorwaarde dat het product in de originele staat verkeert en alle accessoires en verpakkingen zijn inbegrepen. Na 14 dagen kunnen wij geen terugbetalingen meer verwerken.
  • Ruilen: Als u een product wilt ruilen voor een ander model of een andere kleur, neem dan binnen 14 dagen na de aankoopdatum contact op met onze klantenservice door een email te sturen naar klantenservice@you-mobile.nl . Het geretourneerde product moet in ongebruikte staat verkeren en alle accessoires en verpakkingen moeten worden meegeleverd.

 

Voorwaarden voor Retourneren en Ruilen

    • Indien de bestelling niet in de originele verpakking wordt geretourneerd, vervalt het recht op herroeping.
    • Indien een product tijdens de bedenktijd beschadigd wordt geretourneerd, heeft You Mobile het recht om eventuele waardevermindering in rekening te brengen.
    • Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om terug te sturen en waarvan de verzegeling na levering is verbroken, zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Hieronder vallen hoofdtelefoons en koptelefoons.

 

Hoe een Retourzending aanvragen
Om een retourzending aan te vragen, moet u de onderstaande stappen volgen:

  • Email klantenservice@you-mobile.nl voor een retourlabel.
  • Print dan het Retourformulier uit, vul deze in en stop deze bij uw retourzending in, met een kopie van uw factuur.
  • Geef duidelijk aan of u het bedrag terug zou willen krijgen of dat u het artikel zou willen vervangen (mocht er schade zijn aan het artikel).

 

Terugbetaling Proces

Wij houden u per e-mail op de hoogte wanneer wij uw geretourneerde product hebben ontvangen. Zodra wij het hebben geïnspecteerd, zullen wij overgaan tot het verwerken van uw terugbetaling of het sturen van uw omruil product. Ook hierover houden wij u op de hoogte per e-mail. Dit kan enkele werkdagen in beslag nemen, afhankelijk van de betalingsmethode die uw hebt gebruikt bij de oorspronkelijke aankoop.

 

Contactgegevens

Voor vragen over ons retourbeleid kunt u contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@you-mobile.nl.

Wij willen benadrukken dat ons retourbeleid is ontworpen om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankopen bij You Mobile. Wij staan altijd klaar om u te helpen met eventuele vragen of zorgen die u hebt.